Shopping cart

Recent Posts

Faq

Płatności i rezerwacja

Po zaakceptowaniu prze Nas terminu Państwa wyjazdu czy przylotu, odbioru z miejsca startowego, pobieramy opłatę w wysokości 50% opłaty regularnej. Płatność można dokonać poprzez przelew, blik czy nie tylko. Reszta jest odbierana przez kierowcę po realizacji usługi.

W zależności od wybranej usługi. Jest możliwość zmiany terminu, przejazdu czy też odwołania swojego przejazdu czy transportu, jednakże pokrywa to koszty przedpłaty, która wynosi zawsze ok. 50%.

Według obowiązujących przepisów paragon do 500 złoty z numerem NIP jest fakturą.

Jeżeli pasażer chciałby otrzymać fakturę na firmę to należy zgłosić się do biura po zaakceptowaniu przejazdu czy usługi.

Przyjmujemy płatność jedynie w polskich złotówkach. Ewentualnie przelew w złotówkach normalny, BLIK, który automatycznie wykona płatność w PLN.

Nie, jeśli będzie to transport w naszym kraju. Tak - jeśli będzie to transport na lotnisko za granicę kraju, wystarczy imiona i nazwisko oraz ewentualnie wiek dzieci, by dostarczyć foteliki do podróży.

Tak. Oprócz ogólnodostępnej rezerwacji online, preferujemy kontakt telefoniczny.

Organizacja Przejazdu

Tak, nie ma problemu aby martwić się oto, jednakże pamiętamy by zadbać o śmieci czy robić to z pełną kulturą. Bowiem za zanieczyszczoną tapicerkę naliczamy kary 20% przejazdu według naszego regulaminu.

Tak, po zaakceptowaniu przejazdu dostaną Państwo maila czy SMS z danymi do WIFI w samochodzie.

Jeśli nie koryguję on z Państwa lotem czy transportem, to owszem. Kierowca jest do Państwa dyspozycji.

Kierowca zawsze stara się być punktualnym czy dać Państwu jeszcze chwilę oddechu przed wszelkimi formalnościami na lotniskach czy służbowych przyjazdach, czy innych sprawach. Zazwyczaj jest on od 20 do 40 minut wcześniej.

Każdej osobie naruszającej regulamin, np. osobom nietrzeźwym, wulgarnym, zakłócającym spokój. Ewentualnie, gdy czeka w wyznaczonym miejscu dłużej niż dwie godziny.

W sprawie rzeczy pozostawionych w samochodach prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@nalotnisko.szczecin.pl lub telefonicznie.

Ask A Question

    Dzieci w podróży

    Dostępne są foteliki, podwyższenia lub kołyski. By je zamówić, należy wcześniej powiadomić biuro/wpisać w daną usługę.

    Tak, cały samochód wraz z kierowcą jest do Państwa dyspozycji.

    Według ustawy Prawo o ruchu drogowym obowiązek korzystania z pasów bezpieczeństwa nie dotyczy kobiet w widocznej ciąży.

    Nie, osoby niepełnoletnie muszą podróżować z rodzicami lub za ich pisemną zgodą. Zgoda ta musi zawierać informację o tym, kto będzie odbierał dziecko na przystanku (imię, nazwisko i numer telefonu).